terraria i terytoria

Autor: M. Fortel, Gatunek: Poezja, Dodano: 11 lipca 2011, 13:38:46

 

spytamy co dalej
i tak to się skończy.

na dobry początek zabijemy miłość. takie
nieznaczące zwykłe domniemanie, powtórkę
z mgnień wiosny, którą łatwo znaleźć choćby
tuż za rogiem zupełnie niechcący. później umrą  

słowa a za  nimi pamięć o wolnej przestrzeni, którą
tak kochamy jak te dzikie koty niewykastrowane.
życie - ono kiedyś odetnie nas całkiem jeszcze
jakąś chwilę zostawiając czucie i jedyne wizje

szklanych oczu w domach. bezwiednym odruchem
jak ciała astralne które wciąż chcą istnieć, złapiemy się
na tym, że nie ma wybiegu za drzwiami akwarium.
zamienieni w rybki bez spełnionych życzeń

i tak to się skończy.
tyle w kwestii planów

 

Komentarze (16)

  • "później umrą słowa a za nimi pamięć"

    I tyle. Reszta ulatnia się jak gaz. Łzawiący.

  • str.58 :)

  • Panie Arturze, ok.:) Nie będę nawet polemizować z Pańskim zdaniem. To stary wiersz, ale lubię go i mam do niego szczególny sentyment. Cóż... pozwoli Pan, że sobie połzawię;)

    Asiu :)

  • A cóż mi do Pani łez? Niech płyną.

  • Tak. Gdy pada pytanie "co dalej"- najczęściej już nic.

    "nie ma wybiegu za drzwiami akwarium"- podwójnie fajne, zważywszy na budowę ryb, np.




  • chyba zamieniam się w płaza, bo nie kumam,o co chodzi z tą anatomią ryb?:)

  • :))))
    Wybieg. A ryby nie mają nóg. Nie pobiegają...Chociażby i sobie tego życzyły:)))

  • :)))) no tak, dokładnie "o to biega" w tekście, że już sobie nie pobiegamy;)
    Dobra, wzorem ryby, nabieram wody w usta;):))

  • Pani Małgosiu, proszę nie nabierać wody w usta! Pani ładnie mówi!
    Wiersz mi się podoba. A fragm. z akwarium wyposażonym w drzwi- najfajniejszy.

  • Ok. w takim razie jeszcze się porzucam w kałuży, żeby nie wyjść na gadzinę;) Dzięki Pani Małgorzato:)

  • Gosiu " broniąc przed żywiołami drobniejszego płazu:":)))

  • Świetny Fortel. Tyle w kwestii komentarza.

  • Oto rozterki dobrze znane
    Każdemu, kto wpadł w życia tryby
    Rzekł kameleon: "Mam przes...e!"
    Przywarłszy do szyby
    ;)

  • Gosiu, pisz, pisz i nie przestawaj.

  • Jarek, Waldek, Janusz - dzięki chłopaki:)

    Aniu, Ty mi życz żebym wreszcie zaczęła;):) - pozdrawiam:)

  • Życzę!:)

Musisz być zalogowany, żeby dodawać komentarze. Zaloguj się
Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się